Bruiloft

Voor je huwelijk ben je maanden aan het plannen en voorbereiden, alles moet immers perfect zijn. Geef ook je lijf de aandacht geven dat het verdient! Strak in je jurk of smoking maakt de mooiste dag van je leven nog mooier.

Leningheid

Korte, verkrampte spieren kunnen veel klachten veroorzaken, van rugpijn tot hoofdpijn, van blessures tot chronische pijn in de schouders en/of nek. Ook heeft sterk zijn niet zoveel zin als je bewegingsvrijheid beperkt is. Met een combinatie van stretchen, triggerpointmassage en oefeningen kun je je lenigheid ver oprekken!

Lichaamshouding

Pijnklachten aan schouders, nek, rug en knieën komen vaak voort uit een verkeerde houding. Als je hier niets aan doet, dan kan dat voor chronische problemen zorgen. Door middel van verschillende testen stel ik de probleemgebieden vast en maak ik een plan van aanpak om te zorgen dat je trots, rechtop en gezond door het leven kan!

Lifestyle coaching

Mensen zijn gewoontedieren. Daarom is het moeilijk om iets te veranderen in je levensstijl, terwijl dat misschien wel beter zou zijn. Ik help je te achterhalen wat jij belangrijk vindt en samen bedenken we een plan om de veranderingen mogelijk te maken. Stapje voor stapje.

Rugklachten

Moet je leuke dingen laten, omdat je last hebt van je rug? Met de juiste begeleiding en programma kun je de rugpijn vaak niet alleen verminderen, maar ook helemaal tot het verleden laten behoren.

Spelen met je (klein)kinderen

...is misschien wel het mooiste wat er is. Lekker met ze stoeien of rennen!
Zorg daarom dat je fit en lenig blijft (of wordt) met een uitgebalanceerde training en houdingscorrectie.

Sportieve Uitdagingen

Alpe d’Huzes, de Dam-tot-Damloop, de Elfstedentocht of een obstacle-run zijn stuk voor stuk mooie, sportieve doelstellingen die elk de juiste voorbereiding verdienen. Met een goede voorbereiding heb je niet alleen minder kans op blessures, maar worden deze uitdagingen ook veel leuker om te doen!

Zwangerschap & bevalling

Een zwangerschap eist veel van je lichaam: Je wordt zwaarder, je houding verandert, spieren en banden komen onder meer spanning te staan en je gewrichten onder grotere druk.  De juiste training legt een goede basis voor de laatste maanden/loodjes en voor een sterk lichaam waar je ook tijdens de bevalling wat aan hebt.
Een goede fysieke conditie voor de bevalling, helpt je bij een sneller herstel na de bevalling. In combinatie met een gerichte training eerder je oude figuur terug!